dinsdag 8 januari 2008

Touch me...

Ik mag wel vaker nieuwe producten testen voor het radio programma ‘Werkt dat?’. Meestal is het leuk maar meestal valt iets ook een beetje tegen. Het is zelden dat ik helemaal om ben voor een product. Ik heb altijd iets tegen Apple gehad. Misschien omdat ze het een beetje in de bol hebben of omdat de gebruikers altijd van die zelf ingenomen users zijn. Maar deze keer ga ik mee in de flow. Ik mag namelijk de Itouch proberen. Wow. Wat een mooi ding. Een mp3, video, potcast, agenda, adresboek…. Mediaspeler. Met een scherm dat je kunt aanraken en super plat, strak en gewoon mooi. De 14e te beluisteren in ons radio programma. Maar mocht je me tegenkomen mag je hem wel even aaien. Moet helaas terug. Beetje duur ding. Voor een kleine 399,- heb je iets moois om te verzekeren.

blog comments powered by Disqus