vrijdag 18 januari 2008

Aan de slag

Zo. Het zit er op. Het lummelen is voorbij. Het bank hangen en soap kijken is weer over. Vanaf maandag ga ik weer aan de slag. Als project manager bij Mangrove. Dus weer overstappen op een ander ritme. Niet dat ik nu tot de late uurtjes van de dag lag te slapen of zo. Of dat ik me verveeld heb. Maar weer lekker met een doel voor ogen op staan is wel weer eens prettig. Wel spannend maar dat is een eerste werkdag altijd. Tanden er in. Vizier open. Schouders recht. En pad vrij om tegen te kunnen komen wat er voor mijn voeten word geworpen. Voor je het weet is het weer tweede natuur en loopt alles in kannen en kruiken. Op rolletjes en volgens plan. Heb niet al mijn series kunnen afkijken en games kunnen uitspelen. Zelfs met niets doen kom je nog tijd te kort. Zal dan wel in de avonduurtjes gaan gebeuren, maar ook niet te laat maken want dan kom je weer zo slaperig op je werk en laat dat nou net even niet de bedoeling zijn.

blog comments powered by Disqus