donderdag 10 januari 2008

Koos kijkt soaps

Wat doet een werkloze als ie thuis is. Hij kijkt tv. Ok ik ben nog een weekje vrij en niet meer echt werkloos. En doe veel klusjes en zorg dat ik alles op orde heb. Maar ik heb ook nog lekker veel tijd om niets te doen. En dus ben ik aardig wat series aan het afwerken. Net seizoen 9 van Stargate SG-1 achter de rug en nu met seizoen 10 bezig. Dan liggen er nog drie seizoenen Stargate Atlantis. Twee seizoenen Heroes. Twee seizoenen 4400. 1e seizoen Threshold. Drie of vier seizoenen Battlestar Galactica en nog enkele films. Pfff…kom tijd te kort denk ik. En ik had me voorgenomen ze er door te jagen voor ik weer aan de slag zou gaan. Het is wel lekker hoor. Even zonder schuldgevoel naar SF-soaps kijken. Want dat zijn het eigenlijk. Soaps in space. En ik ben bang dat als ik ze achter de rug heb, er ergens weer nieuwe opduiken.

PS. Ik heb ook nog enkele Xbox360 en Wii games uit te spelen maar laten we het daar maar niet over hebben.

blog comments powered by Disqus