vrijdag 25 januari 2008

Mangrove

Ok dan. Even kort en krachtig. Want wat kun je zeggen na een week binnen een nieuwe omgeving. Een frisse nieuwe uitdaging. Tot mijn frustratie kon ik nog niet echt lekker bezig met projecten. Ze hebben hele mooie, interessante en uitdagende opdrachten maar ik moet natuurlijk eerst door de structuur van het bedrijf heen. Mensen leren kennen. Processen onder knie krijgen en er achter komen hoe, wat en waar alles staat. Maar het we gevoel is er al. Heb me maar gelijk vastgebeten in verbetering van bepaalde procedures en hoop iedereen snel te leren kennen.
Maar ik geloof ook in een stukje vertrouwen waardoor ik hier niet alle details ga vertellen. En in geuren en kleuren alles uit de doeken doe. Kan alleen zeggen dat ik het nu al naar mijn zin heb. En dat na een week. Vraag me nog maar keer over een paar weken.

blog comments powered by Disqus