vrijdag 3 april 2009

Weekje

Een beetje raar weekje. Lekker bezig geweest op werk. Alles wat ik gedaan wilde hebben, kreeg ik gedaan. De zon heeft zich weer laten zien. Dus op naar een mooi weekend. Morgen weer hardlopen. Heb eindelijk een fijne hardloop broek en shirt voor het warme weer. Ben benieuwd hoeveel ik ga weg tikken. Gisteren had ik willen lopen maar kon me er na een stevige fietstocht niet meer toe zetten. Vage film gekeken, Eden Log, viel in slaap. En vandaag. Ach, rustig en lekker. Nog altijd op zoek naar een auto wat niet eenvoudig is. Veel aanbod maar vaak aan de andere kant van dit landje. We zien wel. Heb nog tot 4 mei. Dan gaan we lekker een weekje weg. Aidan, Simone en haar kids. Lekker. Heb er zin in, maar zou wel handig zijn dat met een toet te doen. We zoeken en zullen vinden. Nu een weekend. De Marathon staat voor de deur. Ik doe niet mee, nog lang niet aan toe, maar heb een enigsinds gebonden aan de bruggenloop in september. 15km. Zou mogelijk moeten zijn. Braaf blijven lopen. En kijken of ik ergens tussendoor tijd heb voor Fitness. Mooi abonnement van mijn werk, maar ja, moet je wel tijd voor hebben. We zien wel. Eerst maar even een mooie weekend gaan doen.

blog comments powered by Disqus