maandag 27 april 2009

Week

Zo zwaar was het weekend toch niet. Vrijdag een BBQ op het werk. Zaterdag lekker uitslapen en 's avonds een verjaardag. Zondag weer lekker uitslapen. De heg geknipt (met de hand). Tuin schoongespoten. Planten omgepot. Was gedaan. En 's avonds gamen bij een vriend. En vandaag. Helemaal op. Gewoon moe. Damn. Het is maandag en mijn energie is er alweer doorheen. Net nog even de financien gedaan. Blijkt mijn bankrekening lek. Het geld stroomt gewoon weg. Schiet ook alweer niet op. Pfff misschien maar eens vroeg naar bed. Deze week is dan wel een kort weekje met Bea erin. Trut. Ze heeft me weer niet uitgenodigd voor haar verjaardag. Naar een kadootje kan ze wat mij betreft fluiten. Ik eet wel een sateetje op straat op mijn eigen kosten.

Hoe dan ook de maand gaat lekker beginnen. Mei. Warm weer. Een weekje er tussenuit. Lekker niets doen. Mooi begin van de zomer. Alleen deze week even overleven.

blog comments powered by Disqus