zondag 5 april 2009

Rennen

Het was vandaag een beetje volle dag. Lekker uitgeslapen, als je 8:00 laat vind. En rustig begonnen. Beetje opruimen. Robbie uit. En Aidan was aan het buis absorberen. Niet veel actie. Dus, er op uit. Fiets met aanhang en gaan. De Marathon van Rotterdam was gaande. vreemd genoeg kon ik die eerst niet vinden. We zaten even naar eentje te kijken in de Kralingseplas en toen daar verder niets gebeurde, fietste we maar de stad in. Simone zou op de Goudsesingel staan, dus wij er naar toe. Tussen alle hekken door kwamen we daar net op tijd om de koploper voorbij te zien stuiven. Wat een tempo. Een en al pees en spier, gehuld in een glanzend zwart jasje. Wat kunnen die gasten mooi lopen. De lopers druppelde voorbij in het begin. Maar na ongeveer een drie kwartier volgde de meute. Afzien op 42 km. Zal ik dat ooit halen. Misschien volgend jaar eens gaan voor 10Km. Ook mooi. Moet kunnen lijkt me. Aidan had het opeens gehad, en ik ook. Simone haar loopmaatje was toegejuicht en dus gingen wij verder. Op naar de Oosterhof kleren kopen. Ik dacht dat het daar wel rustig zou zijn. Maar ook daar was een marathon aan de gang. Een koopmarathon. Wat een gekte. Nog even een ijsje van 25 cent. Ja ze bestaan nog. En toen naar huis. Bank hangen, binnen en buiten. Iets in elkaar gezet wat eten betreft voor Simone, die er al aardig moet uitzag. En Aidan. Douchen. Voorlezen. En slapen. Einde van een mooie dag. Volgend jaar maar de gekte van de andere kant van het dranghek bekijken. In ieder geval een mooi doel.

blog comments powered by Disqus