donderdag 30 april 2009

Run 7

Wat moet je aan het einde van een mooie dag. Ok, mooie dag. Mmmm.. een of andere idioot bederft een oranje dag en de levens van veel mensen. Maar dat was ergens in Nederland. En je kunt er helemaal in mee gaan, of het naast je neer leggen. Dus, neerleggen. Nog geen nieuws gezien. Hou ik ook even zo. Lekker dagje met Simone. Even wat aangebrande vleesluchten in het centrum opgesnoven. Patatje van Bram. Fietsen. Een een lekker wijntje in de tuin. En als afsluiting. Lopen. 3.35 km gaf mijn Nike+ aan. Ik heb hem gecalibreerd dus het zou moeten kloppen. Goed gedaan dacht ik zo. Ik kijk al uit naar volgende week. Rennen op de veluwe. Huisje. Simone. Alle kids. Zwemmen. Rennen. Zonnen. Relaxen. Fun. En dus rennen. Ik neem mijn gear mee. Wil er minimaal 3x een loop doen. We zien wel. Voorlopig vandaag weer een stukje aarde weggetikt.

blog comments powered by Disqus