zaterdag 11 april 2009

Stop2Run

Vanmorgen de laaste Start2Run loop gedaan. Een kleine test. Ongeveer 2.6 km zonder te stoppen in 18min gedaan. Nog niet super veel maar wel een stap in de goede richting. Kon ik een paar weken geleden nog niet. En ik had het gevoel niet helemaal in vorm te zijn dus eigenlijk best wel lekker gedaan. Nu de keuzes. ik kan zaterdagochtend gaan lopen en de dinsdag en donderdagavond. Moet het ook combineren met sportschool en met Aidan. Die laatste zou wel eens op de zaterdag mee kunnen doen. Ze hebben een mini club voor kids vanaf 6 jaar. Misschien vind ie dat leuk. Zou wel goed voor hem zijn. Eens kijken of ik hem zo gek kan krijgen. En anders blijft het rennen op Peter en de wolf. Ook goed. Maar vandaag dus weer lekker gelopen. En het gaat dus alsmaar beter. Nog even en ik ren de marathon. (lees in even iets van 5 jaar)

blog comments powered by Disqus