dinsdag 21 april 2009

Run 6

Even een klein mijlpaaltje. Volledig het park rond zonder stoppen. 2.4 km in 16 min. Ok niet supersnel maar wel weer een stap vooruit. Overigens moet ik mijn Nike+ eens calibreren. Die geeft 2,55 aan terwijl het volgens Mapmyrun 2,9 km is. Nog niet slecht zou ik zeggen. Had nog energie over aan het einde en was vrij snel herstelt. Dus gaat steeds maar beter. Zweten als een otter maar oh zo lekker. Aidan dacht dat ik had gedoucht. Hij lag lekker te luisteren naar Peter en de wolf. Prima regeling zo. Ik gezondheid en hij educatie. Ik probeer hem aan te steken. Hij wil al mee gaan kijken op een zaterdag als ze sporten bij PAC, een Rotterdamse Atletiek vereniging. Daar kun je al sporten vanaf 6 jaar. Zou lekker zijn. Ik lopen en hij 's ochtends sporten. Wie weet.

blog comments powered by Disqus