zaterdag 28 maart 2009

Start2run nat

Ok, het was nat. Erg nat. Het regende al een groot deel van de ochtend. En het was nat. Maar... lopen. Lekker. Eerst met de fiets naar het terrein van PAC in Rotterdam. Net op tijd. En toen de Kralingse Plassen in. Niet plas. Want het was nat. Of had ik dat al gezegd. Hoe dan ook. Mijn jack hield alles tegen. Mijn broek niet maar die is dan daar ook niet voor gemaakt. Er staat een strakke in bestelling. Kan het nu eenmaal niet helpen dat ik van die lange benen heb. Dus lopen met toch wel een aardige opkomst. Met wat korte warming-ups. Beetje oefeningen en toe even een paar rondjes. 3.35km met wandelen tussendoor. Gaat goed. Mijn hart klopt niet meer ergens 10 meter achter me. En mijn longen voelen ook niet meer aan alsof op klappen staan. Spieren doen wat ze doen moeten, pijn maar wel lekker. Na een lekkere loop, op de fiets naar huis. En die hete douche was zo lekker. Ook nat. Maar dan anders.

blog comments powered by Disqus