dinsdag 3 maart 2009

Run 3

He jammer. Heb ik eindelijk eens lekker gelopen. Ongeveer 2,4km in ongeveer 20 minuten en tja.. allemaal ongeveer. Mijn handige iPod met Nike+ stond niet goed aan dus heeft niets geregistreerd. Waarschijnlijk uitgedrukt met het opbergen. Lastig altijd, toch maar eens een beter armband vinden. En het is jammer want ik had de raad opgevolgt van een collega. Loop ingehouden. Als je voelt dat je harder kan juist niet doen. Een beetje joggen eigenlijk. En ik heb dat ook maar drie keer even kort een adem pauze ingelast. De rest dus gelopen in een lekker tempo. Ben nu ook minder moe. En het voelt prima. Maar ja. Ik weet dus niet wat het echte resultaat is. Zaterdag ga ik beginnen met een loopclinic in het Kralingsebos. Langzaam beginnen en eigenlijk op deze manier. Dus ik heb een klein voorsprongetje. Daarnaast binnekort sporten vanuit mijn werk. Een voordelig abbonnement bij een goede sportschool dus kom maar op met die abs.

blog comments powered by Disqus