zaterdag 7 maart 2009

Run 4

Het was koud. Krabben was nodig. En verhult in mist deed de zon zijn best zich te laten zien. Ik toog naar de sintelbaan van Pac. Een atletiekvereniging in het Kralingsebos. Want daar begon vanmorgen "Start2Run" een loop clinic van 6 zaterdagen waar ik me voor had ingeschreven. Beetje leren hoe het moet kan geen kwaad en aan het eind van de rit zou ik zonder moeite de plas (5 km) rond moeten kunnen. In het begin had iedereen zo iets van, wat doe ik hier in godsnaam. Maar na een tijd en met goede opmerkingen van de trainer kwam de stemming erin. De zon brak door. De trainer keek goed en splitste het kaft van het koren. Ik mag bij het koren in groep 1. Een clubje met mensen die al iets je kunnen lopen. Ik zie wel of ik het daar ga redden. Vanmorgen 2,8 km gelopen met wandelen er tussendoor, dus goed op weg.

blog comments powered by Disqus