woensdag 7 maart 2007

Positief

Iedereen om me heen zegt dat ik ongelofelijk positief ben. Ondanks alles een opgewekte blik op de wereld en de toekomst heb. Eerlijk gezegd ben ik het zat om me iedere keer de negatieve kant op te laten leiden doordat eikels om ons heen aan het kloten zijn. Zo hebben we deze maand geen cent te makken omdat er fouten zijn gemaakt met onze regeling. Kon ik twee dagen geleden onze vakantie annuleren. Kijken onze buren ons niet meer aan. En werkt het weer ook niet mee. Om nog maar niet te spreken van de gebruikelijke dingen die op je pad komen. Maar ik wil me er niet meer door laten meeslepen. We houden het hoofd koel en de glimlach strak. En ik zal best wel eens een mindere dag hebben maar over het algemeen wil ik alles vanaf nu gewoon bij de horens beetpakken en een knietje geven.

blog comments powered by Disqus