vrijdag 30 maart 2007

Draaien

Wat gaat het allemaal snel. Soms lijkt het een ongeleide projectiel. Het ene moment is er ogenschijnlijk niets aan de hand en het volgende staat je wereld 180 graden de andere kant op. Angelique heeft opeens een huis en is met volle energie ertegen aan gegaan. Behang van de muren. Tapijt erin. Meubels regelen. Financiën op orde. Verf er tegen aan en ga zo maar door. En ik? Ik heb het gevoel in huis te leven met een losgeslagen wervelwind. Wel gaaf maar ook wel heel vreemd. Nu is voor mij natuurlijk ook een ander leven aan het beginnen. Een interessant en leuk leven met nieuwe mooie mensen. En ik hoop dat Angel dat ook voor haarzelf gaat ervaren. De wereld draait door en je moet mee blijven draaien wil je er niet afvallen. En Aidan? Die grijpen ik en Angel met beide handen beet en zorgen ervoor dat hij er niet duizelig van word.

blog comments powered by Disqus