zaterdag 17 maart 2007

Mooie dag 1

Vandaag was eigenlijk een heel fijn dagje. Begon eigenlijk gisteravond al een beetje. Angelique ging een avondje stappen en bleef bij een vriendin slapen. Dus ik was samen met Aidan thuis. Hij ging vrij snel slapen. Was doodmoe. Hij heeft me nog wel even voorgelezen. Daarna een filmpje gekeken. “Children of men”, beetje vage film met enkele leuke momenten en een zeer down einde. Maar goed. Verder nog even zitten gamen en internetten en vrij laat gaan slapen. En vandaag om 7:00 ging het licht in mijn slaapkamer aan. Hoorde ik twee blote voetjes en een stemmetje die fluisterend vroeg waar mamma was. “Mamma is bij een vriendin en die komt later weer thuis” een bevredigend antwoord en hij kroop bij me in bed. Tv aan, tekenfilms kijken en ik mocht doorslapen tot 9:00. Toen ontbijt maken en in bed opeten. Daarna douchen en Robbie uitlaten. Waarna we pakjes gingen wegbrengen en visjes gingen kopen voor het aquarium. Ook nog bloemen gekocht om het voorjaar een beetje in huis te halen. Al met al een mooi dagje waarbij de zon lekker z’n best deed. En ons humeur opperbest was. Morgen maar nog zo’n dag doen. Bevalt wel.

blog comments powered by Disqus