zondag 24 juli 2005

Nachtwerk


Het kwam een beetje moeizaam op gang. Ik was van plan om een bepaalde quest uit te spelen in een donker onheilspellend kasteel. Ik zocht dus andere spelers online die hetzelfde wilde doen en na ongeveer een uur uitnodigen en oproepen had ik een team. Toen dus het kasteel in. Op zich geen zware tegenstand maar wel veel raadsels en kleine tussen quests tot we bij het eindpunt waren. Ik begon rond 22:00 en om 06:00 ging ik naar bed. De hele nacht doorgespeeld. Wel eens lekker om te doen. Gewoon ongestoord in het donker de volle aandacht kunnen geven aan een avontuur. Moet het niet te vaak doen want de volgende dag was ik wel een beetje brak. Had in iedergeval beloofd aan Angelique dat ik niet chagereinig zou doen. Geloof dat ik me daar netjes aan gehouden heb. Ben gek genoeg terwijl ik dit schrijf om 00:30 een dag later, helemaal wakker en zou zo weer een nachtje kunnen maar ik wil het wel leuk houden. Dus ik duik m'n mantje in en droom van alles wat komen gaat. En verzin wat ik nu wil gaan doen in EQ2.Posted by Picasa

blog comments powered by Disqus