zondag 31 juli 2005

Doelen

In de rechterbalk hiernaast zie je een paar persoonlijke doelen staan. Het leek me een goed idee om dat te doen. Iets om naar uit te kijken over drie jaar.

Een huis bij de zee. Een doel van ons beide om een huis aan zee te hebben. Nu zul je zeggen zo flinke keuze en waar vindt je dat in nederland. Maar ik ben ook te bereid over de grens te kijken. We hebben drie jaar de tijd om te zoeken.

Motor rijden. Ik dacht altijd dat zoiets niets voor mij is. Maar waarom zou ik mijn leven voorbij laten gaan zonder dat niet gedaan te hebben. Dus over drie jaar rijbewijs halen en zo'n ding aanschaffen. Zal nog wel iets langer duren want je moet er wel voor sparen.

Een flinke vakantie. Hebben we dan wel verdiend denk ik en dan eentje die flink verzorgt is en naar ver en mooi. Met z'n drieen.

Rustig verder leven en genieten van het leven. Iets wat we zoiezo de komende jaren gaan doen, maar dan met iets meer budget en een hoop zorgen minder.

Nu zul je zeggen. Tering man, dat is wel erg ambiteus maar je moet jezelf doelen stellen. Zonder doel kom je nergens, en zo onmogelijk zijn ze niet.

blog comments powered by Disqus