vrijdag 22 juli 2005

Brrrrrrrrrrr


Zo nu en dan pak het toch maar weer even beet. Everquest2 en toen ik vandaag opstarte zag ik dat er weer een grote update was gedaan. Om de zoveel tijd doen ze dit en opeens heb je nieuwe commando's en spel ellementen. Nu blijkt opeens dat alle gebieden ontsloten zijn. En heb ik opeens toegang tot de Jungle van Feerott, de lavabergen van Lavastorm en de bittere kou van Everfrost. Die laatste was voor mij een soort einddoel en opeens sta je daar. Een heel mooi sneeuw bedekt gebied waar ik voorlopig nog even niet ver kan afdwalen aangezien de tegenstanders te sterk zijn. Wolven, ijsdraken en ga zo maar door. Maar de omgeving is echt heel mooi. Overal sneeuw en ijs. Pegels hangen aan ijzige cliffen en er zijn echt sneeuwstormen en zelf de adem van je character kun je zien door de kou. Mooi maar voorlopig nog even niet voor mij. In september komt er een nieuwe wereld bij. Woestijnen met draken en een soort Arabische uitstraling. Ze willen bij Sony natuurlijk dat iedereen die gaat aanschaffen en daarom openen ze nu alle huidige gedeeltes zodat je sneller doorspeelt. Slimmerikken. Maar voorlopig moet ik even een ander doel stellen. Mmmmm level 50 en het zwaarst mogelijke harnas.

blog comments powered by Disqus