zondag 28 maart 2010

Run 27: Ren je Rotte

Ik moest me er even naar toe duwen. Lopen vandaag. Niet dat ik geen zin had, maar de dag ging lekker en ook langzaam voorbij. Uitslapen. Ontbijten. Douchen. Weer slapen. Naar een tuincentrum. En voor ik het doorhad was de dag bijna om. Toch nog even lopen. Het kriebelde. Ik wilde 10 km doen. En Simone had een mooi loopje voor me bedacht. Vanaf haar huis naar de Rotte. Houten brugje over en lopen tot aan de Irenebrug in Terbregge. Dan weer terug. Bij elkaar tien. De avond zon zakte langzaam. Het was stil. Ik ging super. Bleef mooi op tempo. Ook als ik terug kijk op Nike+ dan zie ik dat ik goed ging. Ik hield het vol. Een korte wandeling op de helft. En ik zag even niets door het zoute zweet in mijn ogen. Maar super gelopen. De terugweg ging zelfs nog beter. Ik had nog energie. Mijn benen wilde nog. Ik had nog meer kunnen lopen zei mijn gevoel. Maar toen mijn iPod 11km aangaf, vond ik het mooi. Douchen. Eten en lekker relaxen. Mijn 100ste geregistreerde loop op de iPod. Een trots gevoel maakte zich meester van mij. Een beetje spierpijn trouwens ook, maar dat gaat wel weer over.

blog comments powered by Disqus