dinsdag 23 maart 2010

Gewoon lekker

Ik blader zo eens door mijn eigen blog. Vijf jaar bloggen. Er is een hoop gebeurd in die tijd. De meeste mensen zouden denk ik al zijn afgehaakt op de helft. Scheiding, sanering, liefdes, andere baan, de dingen van alle dag en nog veel meer. Leuk om weer eens terug te lezen. Maar het raakt me ook best wel. Goede beslissingen, slechte keuzes. Alles door elkaar. Wat me wel opvalt is dat mijn eigen positieve inslag de boventoon voert. Toch wel goed dat ik een paar jaar geleden die mindset heb aangenomen. Me niet meer heb laten meevoeren in negatieve gedachtes en spiralen. Gewoon alles met twee handen beetpakken en met een glimlach op de kaken. Zit nu lekker in mijn vel. Mag me gelukkig prijzen met een lieve en mooie vriendin. Heb het goed samen met Aidan. Mijn werk is veeleisend maar nog altijd heel leuk. Het jaar is nog maar net begonnen en er staat alweer zo veel op de planning. 10km hardlopen op 11 april. Vakantie in Tsjechië. Lekker. Vergeet het vorige bericht eigenlijk maar. Het gaat namelijk nergens over. Je kunt je nog zo druk maken over alles om je heen, maar het gaat daardoor niet weg. Adem diep. Schouders recht. Kijk het recht in de ogen. En verpletter het met je energie. Lekker hoor. En die foto van die kraan en wasbak. Heeft niet met dit stukje te maken. Maar wel een mooie foto. Zelfs van het meest eenvoudige en vaak lelijke kun je iets moois maken. Het is maar door wat voor bril je er naar kijkt.

blog comments powered by Disqus