woensdag 24 maart 2010

Nog meer Creed

Ik dacht nog even. Nog even een klein uitstapje naar Toscane. Maar het duurde langer dan ik dacht. Eerst door de landerijen rond de stad. En na wat gesprekken met de locale bevolking de stad in. Mijn doel bevond zich boven op de hoogste toren van Toscane. En om daar te komen moest ik heel wat toeren en waaghalzerij uithalen. De muren van de omliggende torens waren begaanbaar, maar er stonden overal mensen die mij niet mochten er me van die muren af wilde hebben. Toch er in geslaagd om de top te bereiken. En met een snelle steek van mijn verborgen mes was het doel behaald. Je zult wel denken, die Erwin heeft een steekje los. Maar dat valt wel mee. Ik ben begonnen met Assassins Creed 2. Damn wat een mooi spel. Het speelt zich af in het Italië van ronde 1400 en de details zijn enorm. Kleine straatjes. Mooie gebouwen. En heel veel te gamen. Voorlopig nog niet klaar mee. Nog veel missies te volbrengen en mensen te vermoorden tot ik het mysterie heb ontrafeld. Kan nog even duren. Maar vanavond ben ik weer een sluipend stapje dichterbij.

blog comments powered by Disqus