woensdag 7 april 2010

Run 28: nog drie dagen

Spannend hoor. A.s. zondag loop ik voor het eerst een wedstrijd. De 10km Fortis loop in Rotterdam. Geen idee hoe ik het ga doen. Vorige week liep ik het met gemak. En deze week haal ik net de 6km met zware benen. Misschien dat de nieuwigheid en het evenement wel voor een extra boost zorgen. Niet te zwaar eten. Goed drinken. En vooral mijn eigen tempo lopen. Ik vind het al een hele prestatie als ik hem volbreng. De tijd zal me een zorg zijn. Maar voor het eerst zal ik niet aan de zijlijn staan. Wie weet werkt het wel verslavend. Wil ik meer van dit soort dingen lopen. Langzaam opbouwen. 42 blijft mijn getal maar of ik die ooit loop... geen idee.


Wil je meer weten over zondag a.s. kijk op www.fortismarathonrotterdam.nl

blog comments powered by Disqus