zaterdag 17 april 2010

Run 32: een mooie dag

Ik kon toch zo moeilijk mijn warme bedje uitkomen. De slaapkamer was donker. Achter de deur hoorde ik Aidan stommelen. Nog even omdraaien. Maar 8:30 loerde om de hoek, de tijd dat Aidan mag sporten. Dus de moed verzameld en uit bed. De gordijnen open en ik werd omhelst door een mooie zonnige dag. Damn. Aankleden. Iets eten en Robbie uit. Buiten was het koud, maar je voelde dat het warmer zou gaan worden. Op naar de Kralingseplas. Aidan even lekker een uurtje sporten en ik een rondje plas. met 5 km ben ik vandaag tevreden. Een beetje stijf nog maar er zit weer vaart in. Vogeltjes floten. Zon over het water. De laatste dauw trekt weg. En de eerste lopers struikelen het bos door. Wat is het toch lekker om even zo van alles weg te zijn. Even niets anders dan je eigen ademhaling en het geluid van je schoenen op het pad. Thuis wacht een douche en een lekkere bak koffie. Een beetje schoonmaken en boodschappen. En verder alleen maar genieten van een mooie dag die heel goed is begonnen.

blog comments powered by Disqus