donderdag 6 maart 2008

Geen hand voor ogen

Vanavond heb ik me eigen toch nog even op een late bioscoop getrakteerd. "The Mist" van Stephen King naar het gelijknamige boek stond nog op mijn lijstje. Heel lang geleden heb ik ook nog naar het hoorspel geluisterd. The mist in 3d sound. Echt leuk. En ik moet zeggen dat de film exact het boek en het hoorspel is. Geen rare zijlijnen of toch nog even iets meer actie dan nodig. Gewoon het verhaal van een mist die komt opzetten met allemaal enge beesten erin die mensen vasthouden in een supermarkt. Simpel, eng en goed opgezet. Het einde gaat alleen net even een klein stukje verder dan het boek en was flink depri. Tering, liep met een brok in mijn keel de bios uit. En ik ging er al niet vrolijk in. Maar goed. Het is maar een film en ik ga dit weekend maar even extra van mijn eigen ventje houden. Je weet wat ik bedoel als je de film gezien hebt. En als je hem niet gezien heb, pak hem dan nog even mee. Best wel de moeite waard.

blog comments powered by Disqus