zondag 9 maart 2008

42 (2)

Ik was even aan het bladeren door mijn pc. Kwam wat oude Doctor Who afleveringen tegen met Tom Baker (jawel, heb ze allemaal) en bedacht dat ik nog even wilde kijken of de Nederlandse versie van The Hitchhikerguide to the galaxy nog ergens te vinden. Ik zoek op Transgalactisch liftershandboek en kom op de site van Luc van de Lagemaat. Een van de stemmen uit die Nederlandse versie waar ik dus 28 jaar geleden naar geluisterd heb. En het hoorspel is opnieuw uitgebracht door de Hoorspelfabriek. Gaaf zeg. Nu nog even wachten tot ik voldoende budget heb dan is dat een leuk kadootje. Het feestje dat ik al die jaren in gedachten had zal er niet van komen. Misschien in de zomer met een BBQ. Doe er verder maar niet zoveel aan.

ps. even lekker veel links in dit stukje zodat je kunt nalezen waar ik het over heb. En als je wil luisteren naar wat ik als 14 jarige, laat op de avond in bed met mijn radio beluisterde, dan is hier nog een fragment. Krijg er nog steeds kippenvel van.

blog comments powered by Disqus