vrijdag 28 maart 2008

Week

Een weekje voorbij en een nieuwe voor de boeg. Afgelopen week ging eigenlijk best wel lekker voorbij. Aidan was lief en we hebben veel gespeeld en gekletst maar ook ieder zijn eigen ding gedaan. Mis hem nu alweer, stom he. Hoe dan ook een week voor de boeg met enkele ontmoetingen met oud collega's. Een foto zondag met de mooi cam van Paul (ga ik iets moois mee schieten). Een avondje alleen naar de bios. Avondje radio. Avondje geen plannen, een avondje feestje vanwege een nieuwe site. En dan staat Aidan weer op de stoep en doen we weer samen leuke dingen. Soms wel fijn die afwisseling maar soms ook een beetje killing. Met hem is er altijd wel iets wat je bezig houdt. En zonder hem is het stil om me heen. Heb ik voor nu even voor gekozen en ik zie wel hoe lang ik het vol hou. Voorlopig gaat het voor de wind zoals dat heet.

blog comments powered by Disqus