donderdag 29 oktober 2009

Run 19

Ik weet niet wat het is. Afgelopen zaterdag samen met Simone gelopen. 10km was het doel en we hebben het lekker gelopen. Ik net iets meer maar dat doet er niet toe. Het gaat erom dat ik de 10k grens over ben gegaan. En opeens lijkt het eenvoudiger. Dinsdag even 6km weg getikt en vanavond 5. En met gemak. Haalde zelfs met gemak een groepje hardlopers in en bleef ze met gemak voor. Gaf een super lekker gevoel. Opeens lijkt het of het lopen me beter afgaat. Niet meer moe erna. Niet echt noemenswaardige spierpijn. Ben bijna klaar met mijn run coach op Nike+ om met gemak 5km te lopen. Aardig gelukt dus. Binnenkort de 10km training starten. En dan. Tja ik zie wel. Heb geen ambitie om de marathon te lopen, al is 42 wel mijn getal ;-)

blog comments powered by Disqus