donderdag 8 oktober 2009

Run 16

Al een tijdje niets meer geschreven over mijn hardlopen. Nu ben ik te volgen op twitter en facebook. En op Nike+. Maar het gaat lekker. Iedere keer iets sneller en iets verder. Langzaam maar met een stijgende lijn. Aankomend weekend maar eens een flinke afstand doen. Heb al eens 8.5 km gedaan. Zou weer moeten lukken. Einde deze maand staat er een Nike uitdaging te wachten op 24 oktober 10km lopen. Gewoon alleen maar de resultaten worden op de Nike site gepost. En daarna. Gewoon lekker door. Wil volgend jaar samen met mensen op mijn werk de Marathon van Rotterdam doen. Niet de volle 42 maar de estafette. Met kunnen lijkt me, al hoor ik nog niet zo veel mensen op mijn werk erover. Het is pas in april maar het gaat snel. Ik blijf in ieder geval lekker doortrainen. En wat komt, dat komt.

blog comments powered by Disqus