woensdag 4 november 2009

Ziek

Hij voelde al wat warm aan. Zag er moe uit. Maar had een goed humeur. Maar Aidan bleek toch iets onder de lede te hebben. Beetjes hoesten. En gisteren kon ik hem toch maar beter op halen van de BSO. Hij lag daar op de bank onder een deken. Rode wangetjes straalde mij tegemoet. Naar huis en onder de dekens. Kopje thee en slapen. Nog een beetje soep voor het slapen gaan. Vannacht was het raak. Een nachtmerrie en hoge temperatuur. Gek dat die twee altijd samen gaan. "Mag ik bij jou slapen" vroeg meneer. Natuurlijk mag dat. Betekende wel dat ik geen oog dicht heb gedaan. Hij slaapt namelijk nogal onrustig. Zo onrustig dat ik rond vier uur gewekt werd met een voet in mijn gezicht. En dat terwijl hij toch met zijn hoofd op zijn kussen naast mij lag. Ik heb het nog steeds niet door hoe hij dat deed. Vandaag dus maar thuis gebleven. Ik kon vanuit huis werken. Iets minder effectief maar kreeg mijn dingen gedaan. En Aidan, die heeft veel vitamine TV geslikt. Maar het heeft geholpen. Morgen maar weer school proberen. Gaat het niet, dan gaat het niet. Maar dat zien we dan wel weer.

blog comments powered by Disqus