zondag 8 november 2009

Pluk de dag

Een jaar ken ik Simone. Op 9 november vorig jaar keek ik voor het eerst in haar mooie ogen. En nu een jaar later mag ik dat nog steeds doen. Een heel fijn jaar. Vandaar dat ik ons op een weekendje weg trakteerde. Een mooi fijn hotel in het oosten van het land. In Vethuizen om precies te zijn, vlak onder Doetinchem. In een omgebouwde Boerderij zaten we in de nok in een luxe mooie kamer. Genieten van heerlijk eten en een drankje bij de open haard. Even lekker samen weg. Er op uit. Het oudste dorpje van Nederland bezocht. Door de bossen gewandeld in de mist. En afgesloten met pannenkoeken met wild. Eigenlijk was het weekend te kort. Eigenlijk het jaar ook. Dus er minimaal nog een jaar met elkaar aan vast geplakt. Minimaal, maar als het zo is als afgelopen jaar mogen er van mij nog meer bij.

blog comments powered by Disqus