zaterdag 14 november 2009

Run 20

Wat ben ik me toch gaan hechten aan dat Nike+. Iedere keer als ik loop wordt dat geregistreerd door een sensor in mijn schoen. Resultaten als loop snelheid en afstand kan ik plaatsen op de site van Nike en zo kan ik zien hoe ik vooruit ga. En leuker is. Ik kan mijn afstanden meten tegen die van andere lopers. Maar ik was zo dom om mijn ipod niet op te laden. Dus ik kon er niet mee lopen vandaag en gelijk had ik er even geen zin in. Vond het zonde. Dus dan maar sprintjes. Wel iets van 5 km bij elkaar maar ja. Geen meting. Aidan ging juist super. Wilde eerst niet opdat hij lopen in het bos niet leuk vindt. Maar ze gingen de baan op dus meneer was blij. Nog blijer toen het begon te regenen. En helemaal happy toen het een flinke stortbui werd. Met natte haren. Rode wangen en doorweekte schoenen liep hij de sterren van de hemel. De hele baan rond. En daarna springen in de plassen met de andere kids. Een echte sportman. Liep het laatste stukje met hem en moedigde hem samen met nog een paar kids aan. Leuk hoor. Grijns op alle gezichten, ondanks de grauwe wolken en regen.

blog comments powered by Disqus