donderdag 19 november 2009

Met kriebels in de metro

Nog een week te gaan. Op Zaterdag 28 november zal bekend worden gemaakt wie de winnaar is in Nederland van de Metro Global Photo Challenge. Alle fotografen die in de selectie staan zijn uitgenodigd om een workshop mee te maken en voor de bekendmaking. Ik ben nu al zenuwachtig. Aan de ene kant maak ik enorm kans. Veel bezoekers, veel reacties. Heb bijna iedereen om me heen geterroriseerd om te stemmen. En aan de andere kant. Het blijft een stemming en het publiek bepaald. Kan dus zomaar een van de andere 9 foto's worden. Ik ga er maar heen met de wetenschap dat ik minimaal een leuke ochtend heb en de foto op canvas mee krijg.


Maar..... er is altijd nog een kans. En die word alleen maar groter als er stemmen zijn. Dus als je nog niet had gestemd. En dan ook echt even inloggen en op stem klikken. Dan is dat er toch weer een bij.

Stem dan op Warchild van everweij via http://www.metrophotochallenge.com/nl/gallery/vote

blog comments powered by Disqus