donderdag 20 augustus 2009

Vakantie gedachte

Wat is die zomervakantie toch eigenlijk snel gegaan. Aidan had 6 weken vakantie. Hoe kom je de tijd door. Maar nu de laatste paar dagen zijn ingegaan is het snel gegaan. We hebben niet stil gezeten. Van weekje van alles wat en dingen als Dolfinarium. Naar opa en oma. Tot zelfs op vakantie naar Grand Canaria. Ik zelf met Simone naar Rodos. En terwijl ventje vrij was. Mocht ik gewoon werken. Maar eigenlijk ook prima. Volgende week begint het normale leven weer. Je kunt je afvragen wat normaal is. Naar school en werk. Maar in de vrije tijd genoeg leuke dingen te doen. Hardlopen gaat weer lekker en ik ben het tempo aan het opvoeren. Werk is lekker. Beetje druk maar dat hoort erbij. En privé alles nog altijd heel fijn met Simone. Eigenlijk gewoon een goed jaar al. En we zijn nog maar net over de helft. En ik weet dat het na de zomer altijd snel gaat. Dan is er weer veel te doen. Iedereen is uitgerust en actief. Dus na deze vakantietijd weer door. Op naar de kerst. Of ga ik nu te snel.

blog comments powered by Disqus