donderdag 13 augustus 2009

Fiets

Vanmorgen Aidan lekker op de fiets naar de speelzaal gebracht. Ik op mijn fiets en hij op zijn nieuwe. Een beetje onwennig door het verkeer. Het was nog rustig en de enkele automobilist zag dat we een beetje ploeterde en gaven ons netjes de tijd en ruimte. Zo kan het ook. Aidan fietst steeds beter en straks kan ie lekker op de fiets naar school. Natuurlijk samen met mij. Nadat ik hem gedag had gezegd, ging ik op pad. Normaal heb ik een eigen vaste route. Maar daar besloot ik vandaag van af te wijken. Eens een andere beeld op de ogen. Een andere wind door de haren. Eh denkbeeldige haren. Dus een route langs de Kralingseplas. De zon brak een beetje door. Het was er stil op een enkele fietser en hardloper na. Wat was dat even heerlijk. Moet ik vaker doen. Even een andere route die eigenlijk net zo lang is maar veel leuker dan de standaard route. Verandering van sleur doet eten... of zo iets.

blog comments powered by Disqus