dinsdag 25 augustus 2009

Run 12

Vandaag door een grens gegaan. Helemaal mooi. Ik loop normaal rond de 3 km. En ik kwam maar niet verder. Maar vanmorgen ben ik een stapje verder gegaan. Na 3 km te hebben gelopen had ik nog energie en was amper buiten adem. Dus ik ging door. Een km erbij. En toen zat er nog meer in het vat. Dus nog een km. Even een kort stukje wandelen. Laat het 50 meter zijn. Ik was weer hersteld en kon er nog eens een km aan vast plakken. In totaal 6.4 gelopen. Top gewoon. Nu proberen die pas erin te houden. Op mijn werk wat collega's gek gemaakt om volgend jaar de Marathon te doen. De estafette waarbij je met een groepje loopt. Ieder rond de 10 km. Moet nu toch lukken lijkt me. Proberen a.s. donderdag weer zo'n run te doen en zaterdag maar eens een rondje Kralingseplas doen. De foto hierbij is het uitzicht wat ik zie als ik daar fiets. Dus lopend moet ik er nog meer van kunnen genieten. Mooi om naar uit te kijken. En op naar de 10 km.

blog comments powered by Disqus