maandag 31 augustus 2009

Run 14

Ik ging mijn hond uit laten vanmorgen. Het was 7:00 en mijn overbuurman stapte ook net naar buiten. Hij nam een flinke teug van zijn sigaret. En ik nam een flinke teug van de frisse buitenlucht. Ik had net 5 km gelopen en liep nog in mijn renkleding. Toch grappig om zo iets te zien. De ene gaat lichamelijk berg afwaarts, hij is namelijk ook dikker aan het worden. En de ander gaat de berg op. Die ochtendruns bevallen mij goed. Het is nog lekker fris buiten. Ik hou niet van lopen met warm weer. En je krijgt een hele mooie zonsopgang als schouwspel (zie foto). Geen mens op straat. Geen honden in het park waar je over struikelt. En je energie meter loopt vol. Woensdag weer. Volgens mij Nike+ coach moet ik dan 6 lopen. Zou zo maar kunnen. Of ik de 8 km ga halen die vrijdag op het programma staat ga halen weet ik niet. Maar voorlopig gaat het lekker. Overigens verhuis ik die 8 km naar de zaterdagochtend. Dan ga ik namelijk samen met Aidan naar de Atletiek vereniging. Hij begint daar met sporten en ik probeer de plas maar eens. Als iemand zin heeft mee te lopen. Om 8:45 ben ik bij Pac.

blog comments powered by Disqus