vrijdag 30 januari 2009

Schone lei

Ok, laat ik dat vage bericht van afgelopen woensdag eens verduidelijken. De afgelopen drieenhalf jaar heb ik in iets gezeten dat heet de WSNP. (Wet Sannering Natuurlijke Personen). In het verleden had ik een eigen bedrijf. Ging lekker tot het minder ging en we niets meer omzette. Uitgaven gingen door enz enz. Vervolgens ging compagnon er met alle apparatuur vandoor en liet ons achter met de puinhopen. De afgelopen drie jaar heb ik en Angelique het dus mogen doen met een minimaal inkomen. Geen armoede. Valt wel mee, maar de luxe dingen van het leven moet je soms even aan je voorbij laten gaan. En afgelopen woensdag heeft de rechter de uitspraak gedaan. We hebben ons netjes aan de regels gehouden en hebben nu een "Schone lei". Lekker. Gewoon weer verder kunnen gaan. Ik heb er vannavond een fles bubbles op opengetrokken op mijn werk. Bij thuiskomst een lief bloemetje van schoonmoeder. Heel veel gedoe is nu afgelopen. We kunnen weer een beetje gaan plannen. Verder kijken. En schoon schip maken.

blog comments powered by Disqus