zondag 4 januari 2009

Run 1

Ik ben maar eens begonnen. Je moet zo nu en dan ergens mee beginnen dus ook ik. En ik ben begonnen met rennen. Niet ergens van weg maar naar een lekkere conditie. En voor de fun. Mede geinspireerd door mijn lieve vriendin Simone en door enkele fundamentalisten op mijn werk heb ik de stoute schoenen aangetrokken. Afgelopen zaterdag een paar goede schoenen aangemeten, wat speciale kleding en gaan. Kleding is wel lekker hoor, mooi spul. Alsof je een Ferrari aantrekt. Alleen de motor is nog van een grasmaaier. Vandaag de eerste stappen gezet. Rondje park. Niet dat me dat nu gelijk in een keer lukt. Bedenk dat ik nog nooit gelopen heb en dus van nul begin. Stukjes van 150 a 200 m en dan weer even lopen. Rondje park is 1.6km dus niet slecht voor de eerste keer. En wel gelijk na een flink stuk fietsen dus was al warm. Mag ik er bij optellen. Rustig beginnen. Ik ga echt niet de marathon lopen of zo. Mijn schoenen zijn voorbereid op Nike+ dus vanaf dinsdag kan ik gaan bijhouden wat ik loop. Ben benieuwd hoe het gaat. Eerst maar eens een rondje park volledig halen, dan 2 en dan zien we wel weer verder.

blog comments powered by Disqus