zondag 18 januari 2009

No run

Zo, ik zit zowat te trippen op de Ibuprofin en pijnstillende zalf. Ook al voel ik ze bijna niet meer, mijn knieen zijn nog niet beter. Wel heerlijk geslapen vannacht. Volgens mij en vooral volgens Simone, volledig in coma gelegen. Zal het wel nodig hebben gehad. Ik blijf het maar een beetje innemen. Zo kom ik de dag wel door. En de week, die beloofd aan een kant rustig te worden en aan de andere kant lekker druk. We zien wel. Het weekend was in iedergeval fijn. Begonnen met een flinke borrel op de vrijdag. Collega ging helaas weg en iets nieuwjaarsachtigs bij onze onderburen Lungo. Erg leuk en erg lekker. En verder heerlijk bij Simone geweest. Filmpje gekeken. Bank gehangen. En dus eindelijk eens goed geslapen. Wat de week verder gaat brengen, geen idee. In iedergeval niet rennen. Jammer want dat ging net zo lekker. Dan maar series kijken en eens afspreken met wat mensen. En dan is januari al weer bijna voorbij. Wat gaat het toch snel. Je zou bijna denken dat we toch aan het rennen zijn.

blog comments powered by Disqus