woensdag 28 januari 2009

Mindset evolve

Een vreemde dag vandaag. Weet eigenlijk niet wat ik er achteraf van moet denken. Een dag van spanning en ontspanning. Waarin beslissingen zijn gevallen waar je jaren op heb zitten wachten. Weet niet of ik er nou taart op moet aansnijden of dat het gewoon een dag als alle andere is. Gewoon door. Niet omkijken. Tijd zal het wel duidelijk maken. Voor nu. Blanco beginnen. Geen verplichtingen meer. Alleen mooie dingen. Ik ben de negativiteit beu en keer deze nog meer dan ooit de rug toe. Als het vanaf vandaag niet positief of opbouwend kan dan niet. Dan werk ik er niet meer aan mee. Ik weet, het is wat raadselachtig wat ik hier neerpen. No worries (at all). Ik kom hier later nog wel eens op terug. Maar het is weer tijd voor een nieuwe mindset. Eigenlijk een versterking ervan. "Positive constructive versus negative destructive". Ik ga voor de eerste.

Nog even een mooi motto: Crap washes of

blog comments powered by Disqus