donderdag 31 juli 2008

Vakantie avontuur 5

Aidan is, ondanks de warmte, met de kinderopvang gaan bowlen. Reuze naar zijn zin gehad. Aan het einde van de dag nog even in het zwembad gelegen en vroeg naar bed. Want morgen staat strand op ons programma. Helaas zijn de weerverwachtingen niet goed. Wind en regen in zeeland. Ondertussen is om mij heen alles het aan het begeven. Mijn Xbox loopt letterlijk vast met ieder spel. Warmte probleem. En mijn pc maakt nu echt heel lelijke klikgeluiden. Ook warmte. Helaas moet ik nog even uitzitten. Nog altijd geen reactie van de bewindvoerder. Dus nog altijd de onzekerheid. Ik word er steeds minder gezellig onder. Heb eigenlijk nergens nog zin in. Morgen maar hopen dan ventje me weer vrolijk wakker maakt zoals hij dat iedere ochtend doet. Zal hem heel erg gaan missen na morgen. Heb dat gevoel nu al. Denk dat ik volgende week maar gewoon ga werken. Mijn vakantie afbreek. Van thuis zitten en niets doen word ik echt gek.

blog comments powered by Disqus