zaterdag 26 juli 2008

Vakantie avontuur 1

Zo. Aidan is een weekje bij mij. En aangezien ik ook vakantie heb probeer ik leuke dingen te gaan doen. Niet iedere dag een pretpark, zo rijk ben ik niet. Maar gewoon lekker zomer doen. Ben zijn vakantie maar begonnen met een mooi vakantie kado. En iets waarmee hij in het zwembad kan spelen. Een echte Playmobil boot. Een mooi begin van zijn stad. Hij is er super blij mee en is hele verhalen aan het uitbeelden met drie ventjes. Ben nu aan het zoeken naar een mooie trein op Marktplaats. Verder vandaag lekker begonnen met buiten zitten. Had lekker ontbijt neergezet buiten en voor we konden aanvangen. Was ik getuigen van het feit dat een meeuw zijn ontbijt loste boven de tafel. Wat kunnen die tering beesten een zooi maken. Het leek wel een explosie. Ik ga er niet vanuit dat dit een teken is dat het schijt vakantie gaat worden met shit weer en zo. Voorlopig gaat het lekker.

blog comments powered by Disqus