donderdag 24 juli 2008

Handtekening

Vanavond weer eens lekker naar de film geweest. Hancock stond op de lijst en kan ik afvinken. Leuke film. Weer eens samen met een redelijk volle zaal gelachen om een lekker entertainende film. Hancock, superhero met een persoons stoornis. Goed gevonden. En eerlijk gezegt vond ik het gemompel dan het einde wat zwak zou zijn, onzin. Wat eerst een oppervlakkige 'popcorn in your face' movie lijkt te zijn heeft uiteindelijk toch meer diepgang. Had wellicht nog iets dieper gemogen. Wat flashbacks en zo. Zij die de film gezien hebben weten denk ik wel wat ik bedoel. Maar overall een leuke vlotte film met een twist. En ik heb de titel uit gezeten. (Blijf zitten!!!) en helaas (of gelukkig) geen Tony Stark aan het einde. Had wel een hele mooie knipoog kunnen zijn. Overigens zit er wel een andere knipoog in aan het einde. Have fun, ga hem zien. On a scale from 1 to 10, it's there.

blog comments powered by Disqus