zaterdag 5 juli 2008

Saai

Een heel stil weekend. Vreemd genoeg lekker maar zal ook blij zijn als het weer maandag is en ik weer lekker overdonderd word door menselijk contact. Ik ben blij met wat ik doe. Onderdeel uitmaken van een team die samen mooie dingen maken. Ieder gedreven met zijn eigen discipline. Soms stuit het en vaak smelt het mooi samen. Maar nu zit ik achter mijn blog. De muziek van Eva de Roovere speelt door mijn boxen. En de laatste tijd vaak dat ene liedje. Ik weet niet waarom. Het maakt me blij en bedroeft. Op zich niet nodig maar toch doet het iets. Aidan zit bij Angelique. Robbie op mijn schoot. Het huis is stil. Geen zin om iets te doen en toch wil ik zoveel kunnen doen. De zomer broeit buiten. Whiskey staat in mijn glas. Straks nog even flink lopen met hondje. Dan maar weer slapen en zien wat er morgen gaat gebeuren. Waarschijnlijk een dag met zon en dom wauwelende buren. We zien wel wat er op het pad ligt. Hopelijk struikel ik er niet over.

blog comments powered by Disqus