zaterdag 20 februari 2010

Run 24

Het lijkt wel of ik de laatste tijd alleen maar stukjes schrijf over hardlopen. Ik doe natuurlijk ook andere dingen, maar dit is wel iets wat me de laatste tijd bezig houdt. Vandaag zijn we ook weer lekker gaan sporten. Vroeg op, om zeven uur ging de wekker, en na nachtradio bij Rijnmond te hebben gemaakt is dat best wel vroeg. Aidan werd vanzelf wakker en om half acht waren we allemaal klaar om te lopen. Simone, Aidan en ik. Lekker naar Pac. Een koude ochtend maar de zon brak door. Aidan ging lekker met zijn clubje aan de slag en ik deed samen met Simone een rondje plas. Zij had ook al een tijdje niet meer gelopen, maar ze ging lekker. Ze heeft net mooie nieuwe Nikes gekocht en die moeten natuurlijk wel weer vuil worden door het lopen. Samen tikte we ieder 5 km weg. Die Nike+ sensors zijn niet super accuraat maar ik weet dat een rondje vijf kilometer is. En Aidan. Die is anderhalf uur bezig geweest. Wij waren al een tijdje klaar en stonden te blauwbekken toen meneer met een brede smile aan kwam lopen. Had het weer prima naar zijn zin gehad. Dinsdag ga ik weer. Moet tenslotte iets opbouwen voor 11 april. Gaat wel lukken, heb er het volste vertrouwen in.

blog comments powered by Disqus