dinsdag 16 februari 2010

Run 23: De lat

Ik heb maar weer eens een lat gelegd. Gewoon omdat het kan. En die lat ligt niet echt hoog maar hij ligt er. En ik mag die lat 11 april dit jaar gaan raken. Die lat is de Marathon van Rotterdam. Nee niet gelijk 42 km. Kom zeg, dat is even iets te veel. Nee gewoon meedoen aan de 10 km. Voor de lol en voor het doel. Je moet bedenken dat ik gedurende de winter een tijdje niet echt gelopen heb. Te koud, glad of gewoon even geen zin. Ik kakte eigenlijk een beetje in. Dus gisteravond heb ik me gewoon ingeschreven. Ik was aan het kijken of ik kon lopen met collega's maar helaas was de estafette al vol. Dus dan maar voor mezelf. Je mag me natuurlijk sponsoren mag. Gelijk ook maar een trainingsprogramma gestart via Nike+ van pijnlijk 5 km naar relaxed 10 km. Moet lukken lijkt me in de korte tijd die ik nog heb. Want voor je het weet is het zover. De eerste stap is in ieder geval gezet.

blog comments powered by Disqus