dinsdag 14 juli 2009

Run 10

Toch maar weer de draad opgepakt. Na even niets gedaan te hebben weer begonnen met lopen. Valt tegen als je heel even stopt, is het bijna weer van voren af aan beginnen. 2 km tik ik wel weg maar daarna word het toch wel zwaar. En dat terwijl ik een tijdje geleden tegen de 5 aan zat. Nu helpt het warme weer ook niet echt mee. Ik loop liever in vrieskou dan met warm weer. Eigenlijk vreemd, want je zou verwachten dat lekker lopen met een zonnetje het toch wel is. Maar ik hou nu eenmaal van zware weersomstandigheden dus waarom niet lopen me sneeuw en kou. Regen vind ik lekker. Geeft je een beetje het gevoel dat je aan het bikkelen bent. Aan het einde wacht toch een warme douche. Dus we gaan lekker door. Wie weet waar ik aan het einde van het jaar zit.

blog comments powered by Disqus