dinsdag 19 mei 2009

Run 8

Het is nog steeds lekker. Ik moest me vannavond even motiveren om toch te rennen. Intensieve dag. Voor het eerst training gegeven op mijn werk. Op zich niet lastig maar omdat het de eerste keer was altijd even spannend. Maar het ging goed. Klanten tevreden naar huis. Dus nog een beetje kleine dingen gedaan. Aidan gaan halen. Nog even te horen gekregen dat ie toch echt wel HSP is. Ze hadden een kleine vragenlijst met hem gedaan. Onschuldig. En tussen zijn fantasie door zag je wel wat dingen. Echter toen de stagiere die het had afgenomen begon over paranormaal begaaft haakte ik af. Het moet wel leuk blijven. En oh ja. Dus toch even gaan lopen. Ik blijf een rondje doen van 3.5 km maar wel steeds sneller en ik had energie over om nog een stuk te doen. Maar Aidan lag in zijn bedje naar Peter en de Wolf te luisteren dus wilde niet te lang wegblijven. Een lekkere run. Gaat alsmaar beter. Volgende week maar eens een andere route gaan doen. Het oog wil ook wat. Misschien de plas eens gaan doen. Fietsen naar de rand en dan gaan. Ongeveer 5 km. Moet kunnen toch.

blog comments powered by Disqus