woensdag 13 mei 2009

profiel

Zo dan. Opeens voel ik spieren waarvan ik het bestaan niet eens wist. Via mijn werk kan ik sporten bij best wel een chique sportclub. En dat doet pijn. Met het hardlopen doe ik mijn benen en eigenlijk gehele lijf een plezier. Mijn laatste afstand was 4km dus in groeiende lijn. Maar met die sportschool wil ik arm en buikspieren wakker schudden. En dat is gelukt. Heb niet veel gedaan, was er erg druk en daar ben ik geen fan van. Maar wat ik gedaan heb deed iets. Spieren zijn nu wakker. Lekker hoor, alleen is zo'n sportclub wel wennen. Is nooit echt mijn ding geweest. Binnen aan een martelwerktuig hangen en hopen dat het iets met je doet. Ik ben de laatste tijd liever buiten. Lopen in weer en wind. Lekker. Proberen te combineren dus. Dinsdag en donderdag zijn mijn sportdagen geworden. En als het kan iets in het weekend. Gaat goed. Voel me, ondanks de Mexicaanse dreiging, goed. En als die armen en schouders wat meer profiel hebben, mag er weer een plakplaatje op, maar dat is een ander verhaal.

blog comments powered by Disqus